Whatsapp bericht - Reisverslag uit Bitaj, Albanië van BYM 2015 - WaarBenJij.nu Whatsapp bericht - Reisverslag uit Bitaj, Albanië van BYM 2015 - WaarBenJij.nu

Whatsapp bericht

Door: Jaco/Hillie

Blijf op de hoogte en volg BYM

24 Juli 2015 | Albanië, Bitaj

Vannacht om een uur kreeg ik onderstaand whatsapp , ik vind het wel leuk om deze te kopiëren. Dit is dus het rechtstreekse verhaal, via Jaco...... Nou he hallo daar! Was echt top vandaag. We zijn naar dreng en bitaj geweest. In dreng eigenlijk alleen kort een soort mini dienstje gehad in een woonkamer, waar we wat hebben gezongen en gebeden. Daarna in bitaj hebben we vrouwenprogramma gedaan en kinderprogramma. Koen heeft gitaarles gegeven aan 2 Albanese jongeren. Daarna hebben we huisbezoeken gehad. Volgens mij erg geslaagd. We hebben voor mensen kunnen bidden en er is ook voor genezing gebeden. Alleen geen idee of daar wat uit is gekomen. Vanavond weer sharingtime gehad met Marri en Petra haisma. Marri verzorgde de sharingtime. Het was een soort warme douche waarin iedereen positieve dingen over zichzelf te horen kreeg. Was supergoed voor de groepssfeer, al was die al erg goed! Al met al prima hier!! Ik heb weer de tijd van m'n leven iig:)morgen naar lin, waar we denk ik geen WiFi hebben, dus dan blijft het bij korte berichtjes helaas. Nou slaaplekker;) toedelllsss..

Dit is dus Jaco, ten voeten uit ;) Mooier had ik het niet kunnen verwoorden.

Nog een dringende oproep: voor de aankomst.
aankomende week komen we nog een auto te kort. Is er alsjeblieft nog iemand die kan rijden???