Reageren op blog - Reisverslag uit Bitaj, Albanië van BYM 2015 - WaarBenJij.nu Reageren op blog - Reisverslag uit Bitaj, Albanië van BYM 2015 - WaarBenJij.nu

Reageren op blog

Blijf op de hoogte en volg BYM

24 Juli 2015 | Albanië, Bitaj

Het is voor het bym team leuk als ze wat reacties van het thuisfront krijgen, dus als je tijd en zin hebt ......;)

• 26 Juli 2015 - 20:22

Han & Ariannr:

Lieve allemaal in Albanië,
    Voor zover wij weten gaat het goed met jullie (via mail en app)! Vrouwenprogramma's, kinderprogramma's. gitaarlessen geven, een doopdienst bijwonen, genieten van het warme weer (als het goed is met cola zonder ijsklontjes..... ;-)) en vast nog andere dingen, zoals mooie uitzichten, ;-).
    Jullie hebben nog steeds heel mooi weer, hier is het inmiddels een paar graadjes koeler, en hebben we een zomerstorm gehad.
    Hoe is het met jullie persoonlijk? Is het genieten of is het afzien? Ontvangen/zien jullie zegen, op het werk dat daar gedaan wordt, op jullie aanwezigheid?
    Wij hopen het, dagelijks brengen wij jullie en de mensen die jullie mogen ontmoeten onder de aandacht van onze Hemelse Vader.
    Ontvang een lieve groet uit Apeldoorn,
    Arianne & Han