Terugreis - Reisverslag uit Kosovo, Macedonië van BYM 2015 - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Kosovo, Macedonië van BYM 2015 - WaarBenJij.nu

Terugreis

Blijf op de hoogte en volg BYM

30 Juli 2015 | Macedonië, Kosovo

Lieve allemaal. Het was wat gepuzzel en heen en weer gebel,maar de terugreis is geregeld. Hou er rekening mee dat ze later aan zullen komen dan nu gepland staat, want er was een bosbrand vlakbij het vliegveld Rome waardoor er niet gevlogen mocht worden,maar op internet staat nu dat er weer gevlogen mag worden, maar iedereen wordt thuisgebracht. Mochten er echt bijzonderheden zijn dan ben ik te bereiken op 0620068288. Van onze kant worden jullie op de hoogte gehouden, voor zover mogelijk. En nu maar uitkijken naar vannacht ,zo dat we ze weer in onze armen kunnen sluiten.en naar hun verhalen mogen luisteren. Zie hier het bericht van internet.

BUITENLAND Het vliegverkeer bij luchthaven Rome-Fiumicino wordt hervat. Vliegtuigen mochten vanmiddag van de luchtverkeersleiding tijdelijk niet opstijgen vanwege een brand in de buurt van de drukste luchthaven van de Italiaanse hoofdstad, meldde persbureau AFP. Luchtvaartmaatschappij Alitalia schrijft nu:

De brand woedt in een naaldbomenbos naast de startbanen van het vliegveld, dat begin mei ook al werd getroffen door een grote brand. Een terminal brandde af. Die is net hersteld en werd 17 juli heropend.