foto's / gebed - Reisverslag uit Tirana, Albanië van BYM 2015 - WaarBenJij.nu foto's / gebed - Reisverslag uit Tirana, Albanië van BYM 2015 - WaarBenJij.nu

foto's / gebed

Blijf op de hoogte en volg BYM

26 Juli 2015 | Albanië, Tirana

er zijn weer wat nieuwe foto's en een paar korte video's ,aangeleverd door Marianne.
morgen komt er weer een nieuw verslag. maar voor nu alleen even de gebedspunten:

morgen vertrekt het team naar Kosovo
bid voor een veilige reis, het is een lange reis van ongeveer 5 uur.
ze moeten weer schakelen omdat ze weer naar een nieuw gebied gaan, en willen graag gebed voor kracht om weer alles te kunnen geven wat mogelijk is .
de vermoeidheid gaat nu wat opspelen.

ik kreeg ook dankpunten door:
de gezondheid van iedereen is goed.
de sfeer in de groep is ook prima
er gebeuren mooie dingen( die zullen we wel echt horen als ze weer thuis zijn)

  • 27 Juli 2015 - 04:36

    Wieke:

    Lieve Fem en Thijs,
    Ik hoop heel erg hard dat ik op de goede plek een berichtje achterlaat... Het internet in Brazilië is té slecht en traag om dat tot op de bodem uit te zoeken! ;)
    Hopelijk hebben jullie het fantastisch gehad in Albanië en zal de tijd in Kosovo minstens zo waardevol en goed zijn.
    Fem, ik ben benieuwd naar je verhalen en ik vraag me regelmatig af of deze reis je op dezelfde manier zal raken als de reis die je drie jaar geleden hebt gemaakt. Ik kijk er naar uit verhalen te horen over de mensen die je hebt ontmoet en over de indruk die dit op je heeft gemaakt.
    Ik hoop dat je geniet van de groep, dat je in je kracht staat en dat je al je creativiteit en liefde stopt in het werk dat jullie doen. Maar dat doe je vast en zeker.
    Ik ben trots op je! Ik kijk uit naar de appeltaart met slagroom in het Vliegerhuys (of in dat nieuwe zaakje bij de mislukte fietsbrug, je weet wel) na afloop van onze reizen. Ik hoor dan vast al je verhalen. Inclusief dat verhaal van de gemolken koe, ik kan niet wáchten tot ik de details te horen krijg. Gefeliciteerd schatje(s) en Thijs: beter kun je het niet treffen!
    Dikke, dikke kus en heel veel liefs uit Brazilië,
    Wieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

BYM

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 9960

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Albanië & Kosovo

Landen bezocht: